Tuesday, August 12, 2014

Pearls Glow



Hello, my lovelies!
Since I started blog writing, I was very careful about clothes combinations and locations for my photo shoots. I am trying to choose beautiful spots in my city as well as in my country, in the same time to introduce Montenegro in the best possible way. It is in my nature to always try something new, to experiment... typical Gemini, from one extreme to another. Yeah, that is me. :)) For this post I decided on something completely different, ruins of once existing Home Culture. The place that wakes beautiful memories of the past... from first dance steps, events, various cultural events, chess tournaments to new friendships, children joy and happiness. Memories... I am not trying to criticize the current situation but to draw attention to a forgotten "House of culture" which one day I hope will get a new glow.
Simple outfit with emphasis on accessories proves how it is easy to transform it in one that is feminine and chic. Pearl necklace is from my mother's collection and for me is a real treasure. T.

Zdravo dragi moji!
Od kako sam pocela da pisem blog, pazljivo biram odjevne kombinacije kao i lokacije na kojima cu se fotografisati. Trudim se da biram lijepa mjesta u mom grada, mojoj drzavi i ujedno da predstavim Crnu Goru u najljepsem svijetlu. Po prirodi sam osoba koja uvijek voli da proba nesto novo, drugacije, da eksperimentisem... tipicni Blizanac koji ide iz krajnosti u krajnost. Da, to sam ja. :)) Ovog puta sam se odlucila za nesto potpuno drugacije, rusevine nekadasnjeg Dom vojske/kulture. Mjesto koje u meni budi lijepa sjecanja... od prvih plesnih pokreta, priredbi, raznih kulturnih desavanja, sahovskih turnira do novih prijateljstava, djecije radosti i srece. Uspomene... Nijesam tu da kritikujem postojecu situaciju, vec da skrenem paznju na zaboravljeni Dom kulture za koji se nadam da ce dobiti novi sjaj. 
Jednostavan outfit sa akcentom na aksesoarima dokaz je kako se lako transformise u zenstveni i sik. Bisernu ogrlicu sam uzela iz kolekcije nakita moje majke i za mene predstavlja pravu dragocjenost. T. 






















Top : New Yorker
Shorts : Zara
Bag : New Style 
Shoes (old)
Sunglasses : Renato Balestra
Watch : Fossil
Bracelet : Cruciani 


2 comments:

  1. Ova slika sa MNE<3 mi se mnogo svidja! Haha.
    Joj kako mi je zao to mjesto!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je Minin umjetnicki momenat! :)) Dako se neko konacno sjeti JNA!

      Delete