Tuesday, January 21, 2014

Rainy outfit



It kept raining for days but it did not stop me taking photos for a new post. Rain boots were necessary, so I created an entire outfit based on them. The day was reserved for shopping :)) and since it always took a lot of time I chose a casual and comfortable clothes. After shopping I enjoyed eating ice-cream and,of course, girl talks with my sister and my best friend. By the way, they were charge with photo shooting so you could see them in this post,too. Thank you so much girls, I love you. : **
T.

Ovih dana kisa neprestano pada ali me to nije sprijecilo da se fotografisem za novi post. Cizme za kisu su bile neophodne pa sam na osnovu njih kreirala citav outfit.  Dan je bio rezervisan za soping :)) i posto se u vecini slucajeva dugo zadrzim uvijek biram neku lezerniju i udobnu garderobu. Nijesam propustila da posle sopinga uzivam u sladoledu i naravno u pravom zenskom razgovoru sa sestrom i mojom najboljom drugaricom. Inace, one su zaduzene za moje fotografisanje tako da mozete vidjeti i njih u ovom postu. Hvala vam mnogo djevojke,volim vas. :** 
T.














Jacket : Zara
Sweater : Zara
Leggings : Zara 
Boots : Burberry
Braclet : Bijou Brigittee



2 comments: