Monday, February 17, 2014

Pencil Skirt



Few nights ago getting ready to go out, I found skirt in my wardrobe that I completely forgot about. I was sure that girls knew what I was talking about, it happened often. That piece was an absolute hit, clothes made ​​of leather or faux leather. Lately I have loved wearing trendy sweaters, I liked that combination with skirt. I hoped you liked it, too. :))
Greetings until next time! T. :**

Prije nekoliko veceri birajuci odjecu za izlazak, pronasla sam ovu suknju na koju sam potpuno zaboravila. Sigurna sam da djevojke znaju o cemu pricam i da im se ovakve situacije cesto desavaju. Ovaj komad garderobe je sada apsolutni hit, kao i sva odjeca napravljena od koze ili imitacije koze. U poslenje vrijeme obozavam da nosim trendi dukseve i bas mi se dopada kako sam ga iskombinovala sa suknjom. Nadam se da se i vam dopada. :))
Do sledeceg puta puno pozdrava! T. :**
















Coat : Zara
Sweater : Bershka
Skirt (old)
Bag : DKNY
Boots (old)


2 comments:

  1. Ahhh..taj pogled!!!!! *.*
    Jos nekolika dana i dolaziii i onda slikavanjeee :D
    Also, isgledas predivno u ovom postu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaooo, konacno!! Bice nam super + fotografisanje za blog svaki dan :)) Hvalaaa :**

      Delete