Tuesday, May 13, 2014

To the mix



Hello, my dears!
Lately I was so busy but I found a little time for my blog. Combination I wore was suitable for current weather bit not for this time of year. Flat shoes would give feminine touch to my outfit as I planned to do it... but, my plans were ruined by rain. For the same reason my hair style got messy.
Recently I added to my blog Sheinside badge. If you have not visited their site yet, I highly recommend doing it. T.

Zdravo dragi moji!
U pretrpanom rasporedu u posljednje vrijeme, nasla sam malo vremena i za blog. Kombinacija koju sam danas nosila potpuno je u skladu sa vremenskim prilikama, ali u istom trenutku neobicna za ovo doba godine. Citav outfit moze biti zenstveniji ukoliko obujete baletanke, bas kako sam planirala. Ah, planovi i kisa.... Pored toga kisa se pobrinula i za moju nestasnu frizuru.  
Od nedavno sam mom blogu dodala bedz Sheinside. Ako nijeste posjetili njihov sajt do sada, preporucujem da to obavezno uradite. T.















Leather jacket : Zara
Dress : Mango
Bag : Louis Vuitton
Boots : Burberry
Belt : Mango
Sunglasses : Renato Balestra


6 comments:

  1. Zar u NK pada kisa????? :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, temperatura ne prelazi 15 stepeni...

      Delete
    2. ali ti i po tom vremenu izgledas odlicno...
      cool outfit. :D

      Delete
  2. Opet odlicne fotkice...i naravno neke su bez naocara, sto sam i sugerisao prosli put...prefektno
    M.Mijuskovic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, iako je bila kisa, naocare su mi bile potrebne :)) Hvala na lijepim rijecima :))

      Delete