Friday, March 7, 2014

Golden Brown



One more cold day in my town... my suggestion is to stay at home, drink hot Nes coffee, read your favourite book or watch some TV show. I would also eat some chocolate cake and enjoy while it rains outside.... But, today I did not do that, I had some things to do. I am finishing my plans for March 8th, present shopping, I am looking forward to it. :)) I chose simple combination, of course, spiced up with jewelry. Sweater was cosy and soft, and classic denim shorts I wore both summer and winter. Italian brand high heel boots and bag in my favourite colour (you had to know it by now) were timeless fashion pieces. 
Enjoy your weekend. T. 

Jos jedan hladan dan u mom gradu... moj predlog je da se ususkate kod kuce uz toplu nes kafu i omiljenu knjigu ili seriju. Ja bih tome dodala i cokoladnu tortu i uzivala tako dok napolju pada kisa.... Ali, to danas nije bio moj slucaj jer obaveze ne cekaju. Privodim kraju planove za 8.mart, kupujem poklone, bas se radujem :)) Odlucila sam se za jednostavniju kombinaciju, naravno upotpunjena nakitom. Dzemper je prijatan i mekan, a klasicni teksas sorts nosim kako ljeti, tako i zimi. Cizmice sa viskocim potpeticama i tasna italijanskih brendova, sve u mojoj omiljenoj boji (to ste do sada sigurno upamtili) i po meni - komadi za sva vremena. Uzivajte u vikendu. T. 












Coat : Zara
Sweater : Zara
Shorts : Zara
Bag : New Style
Boots : Lia Diva
Necklace : Dve smizle
Watch : Fossil 




No comments:

Post a Comment