Friday, July 11, 2014

Romantic time in Novi Sad



Hello my lovelies!
Those who follow my blog could see that I adore travelling. This time I decided to learn more about Novi Sad, city that thrilled me during some earlier but short visits. Lovely architecture, pastel colour facades, salon style coffee shops, street lights decorated with flowers, parks with swans... in a word city of romantic. I feel just like that these days. Light fabric skirt, cotton tee, flats and brown accessories made my walk more pleasurable.
From Serbian Athens, with love... T.

Zdravo dragi moji!
Oni koji prate moj blog, mogli su da primijete da obozavam putovanja. Ovog puta sam odlucila da malo bolje upoznam Novi Sad, grad koji me odusevio prilikom ranijih, ali kratkotrajnih posjeta. Predivna arhitektura u klasicno-baroknom stilu, najnjeznije boje fasada, kafei u salonskom stilu, ulicne svetiljke ukrasene cvijecem, parkovi sa labudovima... jednom rijecu grad romantike. U tom duhu je i moje raspolozenje ovih dana. Suknja laganog materijala, pamucna majica, ravne sandale i braon akcesoari su ucinili moju setnju jos prijatnijom.
Iz Srpske Atine, s ljubavlju... T.



















Skirt (vintage)
Bag : Louis Vuitton
Flats : Accessorize
Belt : Burberry
Sunglasses : Renato Balestra

2 comments:

  1. Draga, super su slike, nadam se da se dobro provodis. :D
    Dok si u novi sad, posjeti Sketch Bar, super je mjesto da se popije kada. :*

    ReplyDelete
  2. Hvala ljepoto! Divno mi je stvarno! :**

    ReplyDelete