Monday, July 18, 2016

Day to Night



I believe I am the last girl these days that wears skort for the first time in her life. I tried it before, I did not like the way it fitted and I give up. But it was not all; few nights ago came my best friend with present. A little black skort, tailored as by my measures. I was thrilled.
Skort is fashion piece that can be worn in various occasions, day to night, and possibilities for combinationes are endless. While I am writing this I am imaging autumn outfits - skort with jumper and boots. I cannot wait.
A girl that wears this outfit is courageous, sophisticated, trendy and ready for afternoon branch with friends, first date ( for those very brave), night going outs.... it is your choice. Until next post a lot of kisses. With love. T.

Vjerovatno sam poslednja djevojka koja sada prvi put nosi skort. Probala sam ranije, ali nekako nije mi se dopalo kako mi stoji i odustala. Kad.... dolazi jednu noc moja najbolja drugarica sa poklonom. Mali crni skort, siven kao po mojim mjerama. Odusevljena.
Skort je modni komad koji se moze nositi u raznim prilikama, od jutra do mraka, a mogucnosti kombinovanja su nepregledne. I dok ovo pisem vec zamisljam kombinacije za jesen - skort sa njeznim dzemperom i dubokim cizmama. Jedva cekam.
Djevojka koja nosi ovakav outfit svakako je smjela, prefinjena, moderna i spremna za popodnevni branc sa drugaricama, prvi sastanak (za one hrabrije), nocni izlazak.... na vama je da odlucite. Do sledeceg posta saljem vam puno poljubaca. S ljubavlju. T.














Top : Zara
Skort : Zara
Bag : Zara
Shoes : Zara
Watch : Fossil 

No comments:

Post a Comment