Sunday, December 29, 2013

My style



I am grabbing last minute before midnight to publish today's post. The day was beautiful and the only thing I could do was to go out and have fun. Morning coffee with my best friend,exhausting girl talk.... and during a break - photo shooting. The combination that I chose, as the title suggested, was my style, that was me. I hoped you liked it because wearing something just like that, made me feel very good. I would advise you also to follow fashion trends but always stay faithful to your own style. You should avoid wearing wearing something that makes you feel unpleasant, even though it is fashionable because you will not feel self-confident and it will not look good on you.
T. 

Grabim minute prije ponoci da objavim danasnji post. Dan je bio prelijep i jedino sto sam mogla je da izadjem i dobro se zabavim. Jutarnja kafa sa najboljom drugaricom, zenski neiscrpni razgovori .... i u pauzi fotografisanje. Kombinacija koja sam odabrala je, kao sto naslov kaze, moj stil, to sam ja. Nadam se da vam se dopada jer se ja upravo u ovako necemu odlicno osjecam. Ujedno bih vas savjetovala da pratite modne trendove ali da uvijek ostanete vjerni svom stilu oblacenja. Isto tako izbjegavajte da nositi nesto u cemu se ne osjecate prijatno jer bez obzira koliko je to u skladu sa poslednjim modnim trendovima necete biti samouvjereni i necete to iznijeti na pravi nacin.
T.












Fur vest : Fratteli
Shorts : Zara 
Shoes : Gino Sentell
Belt : Burberry
Sunglasses : Mango
Socks : Pompea 





6 comments: