Saturday, January 31, 2015

Men's Shirt



Inspiration for today' s outfit was a shirt. I was not satisfied with the way my shirt matched with the rest of combination and so subtly I found men's shirt. There is something about men clothes, for me it was excellent choice.
p.s. All day I was singing "Man! I feel like women". T.

Inspiracija za moj danasnji outfit bila je kosulja. Nijesam bila zadovoljna kako se moja kosulja uklopila u kombinaciju i tako, sasvim spontano pod ruke mi je pala muska kosulja. Postoji neka draz u muskoj odjeci i za mene to je bio pun pogodak. Nadam se da se i vama dopada.
p.s. Citavog dana sam pjevusila "Man! I feel like women". T.




















Coat : Zara
Sweater : New Yorker
Shirt : Frank Q (men)
Jeans : Amisu 
Bag : DKNY
Shoes : Bata
Bracelet : Cruciani
Rings : H&M
Sunglasses : Cotton Club 



3 comments:

  1. Me encanta tu look es perfecto!

    ReplyDelete
  2. Super si ovo iskombinovala, nikada ne bi pokogila da je muska kosulja... <3
    Takodje mi se kaput jako svidja.

    ReplyDelete
  3. Super! Sviđa mi se kako si iskombinovala mušku košulju :)

    Beehive by B

    ReplyDelete